Ha eladni kívánjuk lakásunk, ne csupán átlagos lakásként
kínáljuk, hiszen az nem kelt különösebb érdeklődést senkiben. Keressük meg az
előnyeit, és hangsúlyozzuk ki. Egy átlagos lakást is vonzóvá tehetünk.
Most
elárulunk két trükköt, hogyan lesz átlagos lakásunk nem is olyan átlagos.
Ha nem vagyunk túl jó fotósok, ne sajnáljuk a pénzt olyanra,
aki valóban ért hozzá, mert sokkal több érdeklődőt fognak vonzani a jó képek.
Azt pedig, hogy egy kép, mitől lesz jó, számos tényező meghatározza. Alapvető
feltétel, hogy ne homályos, összecsapott képek legyenek, hanem megfelelő
beállításból, jó fényviszonyok mellett készült éles fotók. Azonban a túlzott
retusálást kerüljük, a képszerkesztő díszítő effektjeit, mint a csillámok, a
speciális hatások, a díszes kereteket mellőzzük, mert komolytalanná teszik a
hirdetésünket. Amikor fotózunk, legyen rend. A sok személyes holmit amennyire
tudjuk, tüntessük el. Tágasabb a lakás, ha kevesebb kacat van szem előtt, így
jobb benyomást kelt, mert az érdeklődő fejben már el tudja képzelni, milyen
lenne ott lakni. A személyes jelenléttel vigyázzunk, ha mindenképp szeretnénk
embereket megjeleníteni, bízzuk profira, ő tudja, hogyan hova és kit tegyen,
hogy ne essen túlzásba. A belógó testrészek, az otthonkában üldögélő nagymama
nem teszi jobbá a képet.
2. A célcsoport
Ez csak két apró trükk a hirdetéskészítéshez, de már lényegesen figyelemfelkeltőbb lesz ettől a két apróságtól is, mintha csak annyit írnánk, hogy átlagos állapotú lakás eladó. Ahogy minden hirdetés esetében, az ingatlanhirdetésnél is alapvető szabály, hogy az vevő érdeklődésest fel kell kelteni, meg kell ragadni a sikeres értékesítés érdekében.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Köszönjük!