2015. október 7., szerda

2 tipp, hogyan tegyük átlagos lakásunk vonzóvá



Ha eladni kívánjuk lakásunk, ne csupán átlagos lakásként kínáljuk, hiszen az nem kelt különösebb érdeklődést senkiben. Keressük meg az előnyeit, és hangsúlyozzuk ki. Egy átlagos lakást is vonzóvá tehetünk. 


Most elárulunk két trükköt, hogyan lesz átlagos lakásunk nem is olyan átlagos.




1. Profi fotók

Ha nem vagyunk túl jó fotósok, ne sajnáljuk a pénzt olyanra, aki valóban ért hozzá, mert sokkal több érdeklődőt fognak vonzani a jó képek. Azt pedig, hogy egy kép, mitől lesz jó, számos tényező meghatározza. Alapvető feltétel, hogy ne homályos, összecsapott képek legyenek, hanem megfelelő beállításból, jó fényviszonyok mellett készült éles fotók. Azonban a túlzott retusálást kerüljük, a képszerkesztő díszítő effektjeit, mint a csillámok, a speciális hatások, a díszes kereteket mellőzzük, mert komolytalanná teszik a hirdetésünket. Amikor fotózunk, legyen rend. A sok személyes holmit amennyire tudjuk, tüntessük el. Tágasabb a lakás, ha kevesebb kacat van szem előtt, így jobb benyomást kelt, mert az érdeklődő fejben már el tudja képzelni, milyen lenne ott lakni. A személyes jelenléttel vigyázzunk, ha mindenképp szeretnénk embereket megjeleníteni, bízzuk profira, ő tudja, hogyan hova és kit tegyen, hogy ne essen túlzásba. A belógó testrészek, az otthonkában üldögélő nagymama nem teszi jobbá a képet.


2. A célcsoport

Amit mindenkinek kínálunk, azt senki sem fogja megvenni. Meg kell határozni egy célcsoportot.
Mérjük fel a lakásunk adottságait, és határozzuk meg kiknek ideális. A városközpontban, szórakozóhelyek közötti lakásunk nyugdíjasoknak vagy kisgyerekeseknek nem könnyen adhatjuk el, hiszen a zajos otthon számukra nem lesz vonzó, ahogy a sok éjszaka kint mászkáló ember sem. Viszont egyetemistáknak, fiataloknak, akik szeretnek akár hét közben is bulizni egyet, már sokkal szimpatikusabb lehet. Ha lakásunk közelében iskola, óvoda, játszótér van, egyből megcélozhatjuk a kisgyerekeseket. Ha csendes, nyugodt, békés környezetben helyezkedik el ingatlanunk és még lift is van, jó célcsoport lehet az idős, nyugdíjas korosztály. Amennyiben több lakó tart kutyát, macskát vagy egyéb háziállatot, akkor az állattartók a mi embereinek, hiszen sok társasházban tilos az állattartás, így ők kifejezetten olyan ingatlant keresnek, ahol nem okoz gondot a kedvencük. A képeknél is érdemes egy-egy fotón kihangsúlyozni a kínált előnyöket, például úgy, hogy lefényképezzük, mit látunk az ablakokból, vagy épp kutyánkat is megmutatjuk a fotón. A hirdetés szövegét ugyancsak az adott korcsoportnak szólóan fogalmazzuk meg, hangsúlyozzuk, miért ideális számukra, miért lesz jó nekik ott lakni. Ha tudunk valami különlegeset is mondani, például, hogy a közelben lévő tó nagyszerű kirándulóhely, semmiképp se felejtsük el közölni.


Ez csak két apró trükk a hirdetéskészítéshez, de már lényegesen figyelemfelkeltőbb lesz ettől a két apróságtól is, mintha csak annyit írnánk, hogy átlagos állapotú lakás eladó. Ahogy minden hirdetés esetében, az ingatlanhirdetésnél is alapvető szabály, hogy az vevő érdeklődésest fel kell kelteni, meg kell ragadni a sikeres értékesítés érdekében.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük!