2015. június 15., hétfő

4 tipp, milyen a jó ingatlanhirdetés

Ha eladni kívánjuk ingatlanunkat, és úgy döntünk, magunk hirdetjük, akkor jó, ha tudjuk, hogy egyáltalán nem mindegy, hogy írjuk meg a hirdetésünket és milyen fotókat mellékelünk hozzá. Ahhoz, hogy jöjjenek az érdeklődők, egy vevőcsalogató hirdetésre van szükségünk. Most adunk néhány tippet, mitől is lesz jó egy hirdetés.




1. Ne legyünk titokzatosak

Nem ismerheti mindenki a város minden részét, még az sem biztos, hogy minden utcáról tudja, hol van, aki ott él, így ne csak az utcanevet írjuk meg, legyünk konkrétak. Tüntessük fel a város nevét, majd azt is, hogy a város melyik részében található az ingatlan, melyik városrészben, melyik kerületben, majd természetesen az utcát is nevezzük meg. Így azok, akik kifejezetten az adott területen szeretnének ingatlant vásárolni, könnyebben rátalálhatnak.





2. Használjunk vevőcsalogató kulcsszavakat

Emeljük ki az ingatlan pozitívumait, ezeket hangsúlyozzuk, de ne essünk túlzásokba. Például, ha van a közelben park vagy vízpart, azt érdemes kiemelnünk, ahogy a szép panorámát is. Pozitívum lehet az is, ha van a közelben buszmegálló, bolt, orvosi rendelő vagy iskola. Ha van erkély, arról se feledkezzünk meg, Egy ház esetében a garázs, míg lakásnál a tároló is fontos tényező lehet. Valamint a hangulati elemeket is érdemes megjeleníteni, mint a "csendes", "nyugodt", "zöldövezeti", vagy éppen "nyüzsgő", "belvárosi".


3. Ne túlozzunk

A lakás pozitív tulajdonságaira fektessünk hangsúlyt, de ne túlozzunk, ne hazudjunk, hiszen, ha a vevő eljön megnézni az ingatlant, úgyis fény derül a hazugságra. Például attól, hogy van egy mosogatógépünk még nem lesz modern stílusú a lakás, ahogy a buszmegállóra néző ablak sem jelent csodálatos panorámát. Nem kell feltüntetnünk az ingatlan hátrányait, de ne is hazudjunk róluk, inkább emeljük ki az előnyöket, ezeket mutassuk be.


4. Fotózzunk

A jó fotó elengedhetetlen, sokan el sem olvassák azokat a hirdetéseket, melyekhez nincs kép mellékelve, és sokan a kép alapján döntenek egyáltalán érdekli-e őket az ingatlan. Hiába jó az ár, és hiába tűnik úgy, hogy meg is éri az árát az ingatlan, ha a fotókon nem tetszik az érdeklődőnek, inkább tovább lapoz. Nem elég, ha van kép, annak jónak is kell lennie, egyáltalán nem mindegy milyenek a képek. Legyenek jó minőségűek, és ne legyenek homályosak. Világosban fotózzunk, és tegyünk előtte rendet. Nem kell mindenről képet készíteni, az előnyös részeket mutassuk meg.


Egyáltalán nem olyan könnyű jó hirdetést írni, mint azt gondolnánk, ne szégyelljünk szakértőhöz fordulni, hiszen ők már rengeteg hirdetést megírtak, tudják, mi vonzza a vevőket. Mi pedig rengeteg időt megspórolhatunk, és biztos, hogy jó lesz a hirdetésünk!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönjük!